18 Ağustos 2008 Pazartesi

Otobus duraklari ve kaldirimlar

Sayin C... U...


Oncelikle beyaz masa tarafindan onerimin degerlendirilecek olmasina sevindigimi ifade etmek isterim. Ancak asagida yer alan aciklamaniza iliskin (kurumunuz adina) ayrica sasklinligimi ifade etmek istedim. 11 yıldır herhangi bir sikayet olmaması sorunun var olmadigi anlamina gelmeyecegi gibi, hizmet anlayisi icerisinde bu cumlenin bu metinde yer bulmamasi gerektigini dusunuyorum. Size ozellikle bebek arabasi ile nasil gecemedigimin fotografini cekip gonderecegim. Bebek arabasi ile bu yolda gidebilmek icin yuksek kaldirimdan duragin oldugu mintikada araclarin arasina inmek (durakta otobus cebi bulunmamakta, akan trafikte otobus araclari durmaktadir) ve daha sonra yeniden yuksek kaldirimdan arabayi atlatmak zorundayim. Bu nedenle fotograf cekmek icin sakin bir zaman dilimini secmek zorundayim. Cunku kolay bir hamle olmayacaktir. ben gecici sure bebek arabasi ile bu haldeysem, sakat arabalarinda ozurlu vatandaslarimizin neler cektigini dusunmek bile istemiyorum. umarim herkes (11 yildir size sikayet ilet(e)memis! ama magdur) bu tip onlemlerin alinmasi icin kendimizin sakat olmasini beklemeden hakkimiz olan kaliteli hizmet anlayisina ulasmak icin birseyler yapar. Calismalarinizda basarilar dilerim

D.A.

Locations of visitors to this page Who links to me?