18 Ağustos 2008 Pazartesi

Yorgun ve protest anne

Oglum yazilardanda anlayacagin uzere, bu ara biraz yorgun ve biraz da kuskunum etrafima. Aksamlari seni bir sekilde uyuma disiplinine alistirmaya calisiyorum. sen ise butun gun ozlemini gece uzun sure yaninda kalmam icin efor harcayarak gidermeye calisiyorsun.

tamam dedim gecen aksam, pes, havlu atiyorum... istedigin kadar agla ben sen susana kadar yataktan almayacagim. en fazla 10 dakika gecmeden sustun. baktin benden hayir yok, yildizli yastiginla oynamaya basladin, ipini cektin, muzik baslar baslamaz uyudun.
tam odadan ciktim hemen dondun, gozlerinle beni aradin ve kapida sana baktigimi gorunce sirtini tekrar dondun. ve sabaha kadar uyudun

bu ara malasef bitirmem gereken cok can sıkıcı islerim var bebegim, umarim kolaylikla biter ve seninle bol bol oynayabiliriz.


not: cuma aksami seninle beraber oyun trenine binerek cocuklar kadar sevindim, seninle oyun oynamak cok eglenceli

Locations of visitors to this page Who links to me?