25 Ağustos 2008 Pazartesi

geveze Doukan

bir basliyor hic susmuyorsun oglum, saka gibi. biz bu halinden cok mutluyuz. cunku gercekten ne soyledigini anliyoruz ve sende bizi. sadece bizi de degil, herkesi.

mesela birisi sana nasilsin Doukan dese, eiiim diyorsun. yeterki sohbet ortami olsun. bizde de oyle hadi oglum bak soyle sunu da gayreti yok. gecen gun soylemisti bugun neden soylemiyorsun endiseside yok. ne zaman ne soylersen, hic onemli degil, onemli olan sozle, gozle, bakislarla anlasmak. emekli arkadaslarinla otura otura maliye bakanini tvde gorunce iki elini kaldirip soylenmeye basliyorsun, nerede bizim paralar der gibi. Otomatik para cekme makinasinin onunde saatlerce kalabiliriz. hesap makinesini kesfettin ve en komigi her turlu vidayi nerede gorursen sokmeye calisman. surekli bir aktivite surekli bir oyun dunyasi icindesin.

yenilikler mi? cok...biz oyle artik yanimizda mama vs tasimiyoruz. disarida yiyecegimiz herseyde sende varsin. tuvalet egitimi son hizla ilerliyor. ileride cok bedava cocuk buyutmussun deme, alinirim. oyle garip bir duygu ki, mutlu olmak ve sukretmek gerek her dakika diyorum. bazen senden haric bazi seylere uzuldugumde hemen aklima geliyorsun ve kurtuluyorum tum vesveselerden. ruya gibisin, erismeyi, gormeyi hic planlamadigim kadar guzel. vidalardan sonra buyuk resimli kitaplar cok hosuna gidiyor. ozellikle muzikli olanlari. bak bu kus, bu anne bu cocuk diyene kadar sayfalarini kapatiyorsun, ben hizlandikca sen daha hizli ceviriyorsun ve komigine gidiyor benim cabam, kahkahalarla guluyorsun. hinzir bilmez misin sen inat ben inat, kimin inadi daha cok inat?


kuzum benim sen mutlu ol, ben daha cok mutlu oluyorum
mcks

not: dedeye nazar degdi, beli kaymis.:(

Locations of visitors to this page Who links to me?