4 Mayıs 2008 Pazar

IINANE VE DEDADEE

oglumun biricik arkadaslari innane ve dedadee, yani anneanne ve dede. soylerken innane nane gibi anlasiliyordu basta ama sonra cozdum ogulcum seni.

bu konusma istegi nereden geliyor bilmiyorum ama ust dislerinin ikisi birden gelmek uzere. bu nedenle gecen sefer oldugu uzere biraz oncesinde cok az huysuzsun. alt disler geleli sadece 20gun oldu ve acikcasi usttekileri bu kadar cabuk beklemiyordum. bende seninle birlikte uzuluyorum. ama dislerin geldigi zaman kelimeler daha dogru cikacak agzindan.

en sevdigin yemekler mercimek corbasi, kofte, makarna:) henuz 7 ayliksin ve yemek istiyorsun. bende herseyden tatmani istiyorum.


hadi gelsin disler ve sende mutlu ol bitanem. sana baktikca sukretmemek mumkun degil...

muccuks

Locations of visitors to this page Who links to me?