10 Şubat 2008 Pazar

Asilar atesh yapti ogluma

Dun gece yarisi sen beni her zamanki gibi tekmelerken yatakta, kucucuk ayaklarindan acikta kalan belime ates parcalari savruluyormus hissi ile uyandim.

cok betimleyici oldu degil mi oglum. ama cok korktum. hemen atesini olctum, allahtan cok cok yuksek degildi. hemen ates dusurucu surubunu verdim. isigi acipta bu islemleri yaparken elma yanakli oglum hala gulumsemeye calisiyordun. atesten gozlerin baygin baksa bile, yuzun oyle tatli guluyordu ki, oglum guldurme beni isimiz var simdi dedim.

herneyse bir saat icinde atesin normale inince cok mutlu oldum. yari uyanik yari uyur vaziyette sabahi bulduk.
kahvalti icin babaannecugune gittik. hayatinda yeni olan bazi seyler var. pirincli muhallebi tadi. milupanin pirincli muhallebisi gunde sadece 1 kasik olmak uzere eger tadini seversen verilebilir demisti doktorumuz. ve sen tadini cok da kotu bulmadin. sadece 1 yemek kasigi ac iken iki ogun arasi iki gundur veriyorum. yeme cabalarin muhtesem.

kuzummm benim seni cok seviyoruz

muccuks

Locations of visitors to this page Who links to me?