19 Şubat 2008 Salı

seni cok ozlemek...


insan evladini nasil ozlermis zamanla anliyorum. zamanla icimdeki sevgin sekilden sekile giriyor ve yuzundeki her ifadeyi mucize olarak nitelendiriyorum. tum varligimi sana adamak hic te zoruma gitmiyor aksine nasil daha iyisini senin icin yapabiliriz onu dusunuyoruz. bu bir surec ve Allah seni bize, bizi de sana bagislasin diyorum.


hergun ama hergun seni merakla izlerken ayni zamanda cok cok ozlem duydugum bir sevginin parcalarini birlestirdigimi hissediyorum. kollarimda sen, omzumda sen, kucagimda sen, yok yine de nasil daha cok iyi seyler yapabilecegimi kurgulayamiyorum. sadece sukrediyorum ve zamana kendimi teslim ediyorum.


iyi ve guzel seyleri beraber gorebilmek umidiyle
Allah guler yuzunu soldurmasin bitanem


annecugun


Locations of visitors to this page Who links to me?