29 Ocak 2008 Salı

Bebek beklerken

Bebegim seni beklerken, bir heyecanliydim sorma. aslinda halimi goren nice arkadasim sen ornek alinacak bir hamilesin diyordu ama ben cok heyecanliydim.

odani daha 4 aylikken, adim adim hazirlamaya baslamistim, 28haftalik oldugunda pek bi eksigin kalmamisti:). bayagi bir sure once bir anneanne gordum marks&spencerda. yenidogan raflarinin oralarda idi. sende anakucaginda benimle dolasiyordun. anneanne sordu kizim ne almak iyidir diye. aman dedim su 0-1 ay bodyleri beni cok mutlu etti, size de tavsiye ederim. ama ucuzlugu bekleyin cok farkediyor fiyatlari diye. cunku en guzel olan bebegin ustunden sarkmayan giysiler ve bez.
normal kiloda dogan bebekler icin o-1 ay ic bodyleri sadece bacak arasinda 3 citcitli, kafadan geciriliyor ve boyun kismi acaip esniyor. sana da cok yakismisti hani . hemde biz rahat giydir soydur:) seni yapiyorduk. bir de mothercare ucuzlugundan buldugum beyaz onu citcitli gece tulumun havlu bizi cok mutlu etmisti. havlu oyle sanildigi gibi ucusan tuylere sahip degildi. penyeden daha rahat ettirdi seni. baban bile bir aralar bulalim onlardan yine diyordu.
indirimleri yakalamaya calismak en mantiklisi, en kaliteli ic bodyler bence m&s'da. gece tulumlari ise mothercare'de. chiccolar da ic bodyde iyi ama genelde cok pahali. bir de chiccolar kalite kalite degisiyor. en nefret ettigim sey ise anneannen baglamali bir zibin almisti, mahvetmisti bizi offf offf.

bir de ilk dogdugunda su eldiven mevzu cok onemli olmustu. surekli kirlendigi icin cok eldiven tuketmistin. kafaya takke olayi cok yakismasina ragmen sen takke ile cok sıkılan veletlerdensin. takamiyoruz kuzum napalim.

birde peros olayimiz var ki es gecilmemeli. hamile oldugumu duyan nenen, sogutlucesmedeki peros outletini ele gecirip geneli kiz olmak uzere tonlarca zibin almisti. 0-4 yas kreasyonunun tamami kiz olman sarti ile hazirdi:) neyse allahtan etrafta cok sevilecek kiz yavrularimiz var torbalarca dagittik ve yeni bitti. sanirim 10 parca sana kalmistir geriye. perosu sık ziyaret edip cok guzel ihrac fazlasi urunler yakalamayi nenen nasi basardi bilmiyorum ama ben birkac gidisimde hic birsey bulamadim.

emzik emmeyen cocugum, senin emzik alinma hikayende komiktir. amcan sf'a gittiginde bize ne isterseniz dedi bizde adres ver bize gonderelim amazondan dedik. ben basladim avent pompa, emzik, starter set vs siparisine. amcan megerse sf'da oturan amerikali bir arkadasinin ev adresini vermis. zaman cok kisitli oldugu icin hersey boluk porcuk adama gitmeye baslamis ve bir kismi esyanin posta adreste kimse olmadigi icin ana bir merkezden alinmasi gerekmis. adam birgun boyle bir merkezden cagirilinca, gidip postayi almis ve icindeki ne diye sormus. emzik demisler. adam acaip kizmis:) zamani dogru ayarlayamadigimiz icin pompa ve goruntulu bebek monitoru afrika'da ki cocuklara emzik gibi vs seyler sana geldi:)
amcan simdi la e gidiyor yine avent biseyler istedik (magic trainer cup). bir de hamilelik sonrasi kel olacagim korkusu yasatan sac dokulmesine karsi biotin.

iste boyle kuzum...kahkahalara devam lutfen, isten gelince yuzume bakip huuuuuuuu diye gulen bir cocuk herseyi unutturuyor

muccuks

Locations of visitors to this page Who links to me?