27 Ocak 2008 Pazar

Yok boyle bir sevinc

kim oldugumu sormuslar sut hakkinda yazmis oldugum yorumlarda biricigim. ben herseyden once anneyim. bunu zamanla arta arta ogreniyorum. senin varligini 9 ay boyunca ozleyip ardindan her hareketine hayran olan bir varligim. sen dogdugun gunden beri duam soyle oldu. Allah her isteyene saglikli bir bebek-cocuk nasip etsin. ve herseyin hayirlisini versin.
buhafta sonu iki onemli sey oldu:
1. dun seni yattigin yerden kaldirdigimda oyle bir sarildin ki boynuma, sevgimin sana carpip geri donebildigini hissettim.
2. bugun yine oyun parkinda mizmizlanirken yanina gidince oyle buyuk bir sevinc cigligi attin ki " oh be kurtuldum der gibi" mucizelere bir kere daha inandim....

muhtesem bir duygu, allah her dileyene nasip etsin.

muccuks

not: mothercare'de indirimden sana yine ic atlet ve pijama aldik.

Locations of visitors to this page Who links to me?