10 Aralık 2007 Pazartesi

2ay 5110g 55.5cm















Dogukan



benim sosyal kelebegim babanin dedigi gibi: bir dun bir de bugun pek akillandin seklinde bariz bir farkla 2.aya girdin. gulumseme ve sarkilara ritm tutma olayi muhtesem. ancak muhabbet olayin daha bir muhtesem


oglum buyuyorsun ve ben sana baktikca ileride neler yapabilecegimizi kestiremiyorum. tek bildigim seninle olmak buyuk keyif



annecugun gercekten cok hasta bugun: grip oldum ve seni de hasta etmekten oturu cok korkuyorum. dun asilarin yapilmis oldugu icin daha da cekiniyorum.


sana bu ayin aktivite oyuncagi olarak leonardini'den oyun halisi aldim. cok seker birsey. uzerindeki aynali kisim senin icin cok enteresan. surekli onda kendini seyrediyorsun. hergun deden sana kucuk prensi okuyor. ilgi ile dinlemen bizim icin cok komik cunku surekli bir merak halinde gozlerini kocaman acip dedene her sayfa bitiminde aaooo sesleri cikartiyorsun.


bir taraftan benim islerim cok yogun ve istedigim gibi ne onlara ne de sana yetisemiyorum ama bil ki onceligim sen ve babansin.


bu ayin en onemli olaylarindan biri ise senin takimini kendi ozgur iraden ile secmendi. onune tek tercih koyduk ve sen onu sectin:) aferin benim akilli oglum. gerci gsli atok deden sana teknoloji sayesinde dijital forma giydirmis.



:) bakalim stada bu kadar yakin biryerde annen ve baban bu kadar fbliyken senin gsli olmani beklemiyoruz. ama sartlar ne olur o da bilinmez.

muccuksss canim oglum









Locations of visitors to this page Who links to me?