4 Aralık 2007 Salı

cok cabuk buyuyorsun

kac gun oldu sayamiyorum ama her gecen gun daha da cok buyuyorsun. burnundan sumuklerin cikiyor, gozlerinden yas geliyor, mimiklerin cok gelisti. kim demis bebekler soyleneneni anlamaz diye, bal gibi anliyorsun....
dun ben ise gidip gelecegim dedigimde ceneni titreterek bir dudak buzusun vardi, mahvetti beni oglum. hangi anne o durumda bebegini teskin etmeden gider, tabii ki oturdum once seni emzirdim sonra oyun oynadim ve tam uyurken senden gidebilirmiyim diye onay alinca yola ciktim ama icim sende kalarak gittim.

simdi seni yatirdigim yerden alip kucagima yatirdim inatla sana bakmami isteyen gozlerle bana bakiyorsun...her gecen gun akillanmani gormek muhtesem bir duygu...


seni seviyoruz bol sacli ogulcum

Locations of visitors to this page Who links to me?