12 Nisan 2009 Pazar

Doukan okula basliyor

doukancim, bu ara pek bir seker, pek bir konuskan oldun. bak bu benim bacagim, ben kendim inerim gibi seyler soyluyorsun. bu bu bu, diyip biberonu sallayip bak bu bos diyorsun

evde bir yere kadar seni tutabilecegimi anlayinca, bize yakin, dedenlere yakin yarim gunluk okul bulmak uzere seferber oldum. ve seni evimize yakin olan, yabanci dille ve yabanci cocuklarla birlikte okuyabilecegin bir okula gondermek uzere kayit yaptirdim. sanirim eylul 7 de eger kismet olursa okullu oluyorsun.

ben bu ara seninle cok fazla ilgilenemiyorum. malum tezin yazilmasi, okuldaki dersler. cok uzgunum birtanem ama hayirlisi ile su tez isini halletmem gerekiyor. sonrasinda umarim hersey cok daha iyi olur.

dua et benim icin guzel kafali oglum

mcks

annecugun

Locations of visitors to this page Who links to me?