8 Ağustos 2008 Cuma

karsilastirma yontemi

herhangi bir yer, herhangi bir saat:

xxx: ne kadar tatlisin sen, kac aylik annesi?
annen: 9.5, masallah sizinki de cok cici birsey.
xxx: aa kac kilo, boyu kac?
annen: hatirlamiyorum! cok net, 9 kilo civari sanirim (valla oglum yemin ederim kilonu boyunu cok net hatirlamiyorum, kitapcikta yaziyor, her ay belirli bir percentile de normal gelisim gosterdigin icin cok da onemli degil, 2cm kisa, uzun, agir veya hafif)
xxx: aa ne kadar cok disi var, masallah! bizimkinde hala x kadar dis var
annen: genetik faktorler belirliyor genellikle
xxx: evet evet, genetigi...gece uyuyor mu?
annen: duruma ve yerine gore degisiyor
xxx: e tabii cocuklari belirli bir duzene alistirmak lazim bizimki masallah her gece kuzu gibi uyuyor, ama ben bu konuda cok titizim. her turlu fedakarligi yapiyorum.
annen: :)
xxx: siralamaya basladi mi?
annen: sayilir, tam degil (ben bu siralama olayini da anlamis degilim)
xxx: ama gordum demin elinizden tutmus yuruyordu
annen: hareket etmek istiyor
xxx: bizim ki 11 aylik yurumeye basladi, emeklemedi bile bi baktim yuruyor
annen: masallah cok tatli zaten, cin gibi
xxx: kim bakiyor
annen: ebeveynlerim
xxx: valla annane vs bakinca simariyor cocuklar
annen:!!!
xxx: bence bir bakici da gerek
annen: dogrudur, henuz ihtiyac duymadik
xxx: disaridan yabanci birisinin etkisi, cocuklari daha sosyal yapiyor. disiplin kurmak daha kolay
annen: !!!!bize musade, babamiz bekler (zorla yalan soyledim, kacabilmek icin, ben bu kadini tanimiyorum bile, parkta seni seven bir anne ve bence fazlasi ile karsilastirma yapiyor, yorum bile yapamiyorum)

Locations of visitors to this page Who links to me?