4 Ağustos 2008 Pazartesi

anne ve bebek hasta oldular

hinkirmayi bilmeyen ve dolayisiyla burnunda sumuk baloncuklari sisiren sevgili oglum, ve bendeniz annesi, hafta sonunu hasta gecirdik.

hamile oldugum sirada iyi tutulan bir blog sahibinin bu konuda yazmis oldugu yazi aklima geldi, hinkirmayi bilmemek. bebeklerin grip olmasi istenmeyen bir durum olmakla birlikte, zaten nefes almayi cok guclestiren bir durum olmasi nedeni ile iyice gece uykularini zorlastirdi. surekli genzine inen ifrazat ve burun tikanikligi, uykularimizi binbir parcaya boldu. hasta olmama ragmen cumartesi gecesi 1 lokma uyku uyumamis olmanin verdigi yorgunluk pazar gunu aksami devrilmeme neden oldu. boyle zamanlarda kimselere seni birakmak istemiyorum. hasta bile olsam en iyi ben dilinden anlarim gibi geliyor. bu nedenle ne babandan, ne babaannenden yardimi istemedim tum gece boyunca. amac seni en rahat konumuna getirebilmekti.
oyle ki burnunu silmem bile seni irrite etmek icin yeterli bir baslangicti, keske hinkirabilseydin:)


belki rahatlardin, tuzlu su filan da asiri tepkine sebep oldugu icin fayda etmedi.
babana gore bebeklerin hastaliklari buyuklere gore daha cabuk gecermis, bu nedenle ben daha uzun sure hastalik sendromu cekecekmisim.

seni cok seviyorum cicibebem, sakin hasta olma, sen hasta olunca icim parcalaniyor

mucuks

Locations of visitors to this page Who links to me?