24 Temmuz 2008 Perşembe

Kiss kiss kiss

Dogukancim birkac gundur ustuste ilklerinle karsilasiyorum. Dun Ece Naz ile oyun oynaman icin iki calisan anne olarak gunun son saatlerinde gucumuzu topladik ve caddede yemege gittik. Yer cok guzel, amcan daha once onermisti. Vapiano, suadiye vakko'nun arkasında. Benim gibi sende yemeklerine bayıldın.
Ece Naz'ı uzun zamandır gormek kısmet olmamıştı. Cok cimcime, cok seker. uslu uslu! oturdunuz. Ece Naz kedi gorunce cildiriyor ve eliyle sevmek istiyor. Annesinden gecmis bu durum diye dusundum. cunku sende oyle cok asiri bir hayvan sevgisi henuz goremedim. sen marti ve kargalara cok guluyorsun. kedi ve kopeklere goz ucu ile bakiyorsun ama sevmek gibi bir egilimin malasef yok.
Belki ileride kendini anladiginda hayvanlari sevmenin ve her turlusunu korumanin onemini kesfedersin.
Genel olarak Ece Naz ile soyle bir bakisip, her zamanki gibi annesi ile muhabbet etmeyi tercih ettin. Annesi ile aranız super. ancak tam o esnada, cok yakınında seni pur dikkat izleyen Ece Naz'ın guzel yanaklarına opucuk kondurdun. muhtesem bir goruntu idi, cekemedim.

Ece Naz ile cok iyi anlasacaginizi hissediyorum. o senin simdilik az sayıda olan arkadaslarindan ilki ve umarim sizi daha cok gorusturecegiz. ama inan oglum biz calismaktan oturu aksam o kadar yorgunduk ki dedikodu bile yapamadik. anla yani halimizi:)


seni cok seviyorum kucuk kuzum

annecugun

Locations of visitors to this page Who links to me?