19 Mart 2008 Çarşamba

Niye artik foto cekerken daha tembeliz?

Cunku varligin artik misafir modundan daha cok evsahibi haline donustu. ilk geldiginde hepimizde bir heyecan vardi; o muhtesem gunleri daha sonra cok cok cok iyi hatirlamak icin cok kez kendimizi capon turistler:) gibi hissettik ama yine de fotograf cekmekten vazgecmedik.

sevgili ogulcum, kahkahalar atiyorsun. cok uzun zamandir atiyordun ama simdi pek yerli yerinde kahkahalar haline donustun. dizimin ustunde seni dimdik durdurtabiliyorum. eskiden hemen yorulup cokerdin simdi ise uzun uzun dikilmeyi tercih ediyorsun. ne de olsa incelemek icin cok sey var. jumperoo sanirim bu isi biraz hizlandirdi. sacimizi, basimizi yoluyorsun desem yanlis olmaz. acaip canimizi acitma potansiyelin var. neyi bulsan avucluyor ve mincikliyorsun. herseyi agzina goturuyorsun. bir de su merdiven hobin var. geldigin gunden beri merdivenleri arsinlamak hosuna gidiyor. yani arsinlatmak. mesela ilk gunlerde aglarken susardin iki kez merdivenden inip ciktigimizda. simdi ise evi arsinlatirken merdivenlere sira gelince mutlu oluyorsun.

biliyor musun biz 4-5 gun sonra kisa bir gezintiye gidecegiz ama yuregim aklim geride kaliyor. seni goturmek ve goturmemek uzerine cok dusunmedim. ama goturmeyi isterdim. insallah bir sonraki sefere beraber gider geliriz.

tez sanirim bir sure daha askida bu yuzden birazdaha fazla zaman gecirmek icin sabretmemiz gerekecek. en cok senin icin istiyorum. emeklerim bosa cikmasin istiyorum

nar tanem nur tanem, bir tanem guzel olacak hersey.

mucccuks

Locations of visitors to this page Who links to me?