9 Mart 2008 Pazar

5. ayinda neler yiyorsun

sevgili ogulcugum,

sana malasef aman pek bisey yedirmeyelim tattirirken dikkatli olalim derken pek kilo aldiramamisiz. zaten cok afacan bisey oldun, yerinde durmuyorsun sanirim her yedigin ictigin aninda yakilmis.
boyun uzamis, ama kilon %25-50 percentil artmis. ben soyle 1 kg almissindir diye dusunurken 400g alman beni oldukca sasirtti. birde biberondan son 2 haftadir hicbirsey icmek istemeyisin bu durumu hizlandirdi anlasilan.
bugunden itibaren, sabah kahvaltidan once anne sutu, arkasindan milupa muhallebilerden 4 kasikla hazirlanan bir mama, ardindan anne sutu veya formul sut, ardindan meyvali karisim, ardindan sebze corbasi, annesutu, meyva, muhallebi anne sutu siralamasini yapacagim. bakalim ne olacak. tosun olman taraftari degilim ama gerekli tum besinleri alman gerekiyor.
milupa, bebelac favorilerin. kavanozlardaki tum meyva pureleri, organik yesillikler beni bile tadlari ile cezbediyor. hemen hemen hepsini cok severek yiyorsun. ancak kucuk siseleri bile bolerek vermeye kararliyim. az az, tadini severek gitmek bence daha onemli. doktorumuz yogurdu da menuye ekledi ama benim formul sutle ilk yogurt seruvenin ayran olarak sonuclandi. tabii ki sana bu karisimi vermeyecegim. ama daha iyi yogurt uretmeye dogru ilerleyecegime soz veriyorum. nerede kaldi benim fermentasyon teknolojisi bilgilerim? sabah resmen katilasmis yogurt beklerken bir baktim ki lactobacilluslar ayran olabilecek kadar uremisler.

basarisizliklarimiz bizi yogurt seruveninde yildirmayacaktir:)

muccuks benim cici oglum

Locations of visitors to this page Who links to me?