11 Aralık 2007 Salı

burun tikanikligi

anlamakta gucluk cektigim sey bu kadar nemli bir sehirde senin burnun neden tikanir:
1. kuru hava
2. virus ve sen arasindaki savas
3. allerji
4. bilemedigimiz baska bir neden

serum fizyolojik bebek burun acicisi suanda cok iyi geliyor. sabahlari tek doz uygulamak zorunda kaliyorum. tadi ocean vs oldugu icin sanirim tuzlu ve hic hoslanmiyorsun. ancak ilk baslarda bunu uygulama hatasinda bulundugumu gecen cuma farkettim. seni yan yatirip herbir burun deligine birer kez sprey yapiyordum ve yine de burnun tam acilmiyordu.

megerse cok mantikli birsekilde once tek burun deligini kapatip oteki acik olana sikmam ve tek burun deligini kullanarak nefes alip vermeni beklemem gerekiyormus. boyle yapinca sonuc muhtesem oldu. boylece artik cok fazla aglamiyorsun. baslarda cok mizirdaniyordun ama artik bu isi de cozuyoruz.

iyonizer hava temizleyici ve nemlendirici benim burnumu acmiyor seninkini nasil acacak bilmiyorum. ama gerekirse ondanda alacagim. ancak seni heryerde rahat buyutme ve maddeye bagimli bir bakim gereksinimi olusmamasi icin simdilik daha basit yontemleri deniyorum. cunku o zaman seni surekli tek mekanda tutmam gerekecek. halbuki sen heryerde uyumaya, herkesin kucagina aglamadan gecmeye, ben ise gittigimde ise geride kalanlara hayati dar etmemeye basladin. bu nedenle sana mutesekkurum.

muccuks benim tatli kuzum

Locations of visitors to this page Who links to me?