2 Ağustos 2009 Pazar

12 mayistan beri


oglum malasef hergun binlerce punto bilgisayarda yazi yazmama ragmen seninle ilgili bir tek not bile tutmamisim. aklim farkli seylerde idi ama en onemlisi sana yetisme derdinde idi.

ayin 17si dananin kuyrugu kopuyor. ancak mayistan beri yazliga esya tasima, bostondaki kongre, arkasindan mezuniyet (hasta olup seni de hasta yapmam sonucu odul aldigim bir torene babanla katilamaman, sizsiz buruk halde gece gecirmem), ardindan seferihisar yazlik durumlari, ardindan tez duzeltme islemleri, tezin 3unden 17sine alinmasi ve simdide bekleyis.

seninle cok fazla ilgilenemedigim icin uzuntum son sinirda. sinirlerim havada, bu kadar zor olmamali idi bu tez isi. seninle daha fazla zamanim olmali idi. bir daha geri gelmiyor ki gunler.

17sinin basari ile gecmesi icin calismaya gucum kalmadi bitanem. tek istegim seninle kendi yaratmis oldugumuz oyunlara ve oyuncaklara daha fazla zaman ayirmak.

bu ara en moda oyunumuz degisik ses araliklarina anne ve oglum dememiz karsilikli. kisik sesten bagirmaya giden seviyede, cok eglenceli en azindan sen cok guluyorsun bu duruma.
birde degisik sesler ve kisa kelimeler oyunumuz var. hersesi aynen cikartiyorsun. komik oluyor. ama en komigi dans etme şeklimiz. yeni yazligimizin hemen yaninda disco olmasi iyi mi kotu mu bilmiyorum ama geceleri bizim teras ve bahce senin icin bir gece kulubunden farksiz. kolbasti dogukan emri ile bir anda inanamadigim kadar fazla dans figurunu ortaya koyabildigine inanamiyorum. kisin zaten bu konuda bir baslangic yapip seni bir dans atolyesine gonderecegim. kesinlikle muzik ve dansa yetenegin var. turku bile soyledigine sahitiz, tek sorunumuz o kadar hizli konusuyorsun ki ne soyledigin anlasilmiyor. ama vurgular tepkiler super.

bu ara sana secim ve paylasim konusunda birseyler ogretmeye calisiyorum. mesela isin oldugunda genelde hangi adami kullanacagini cok iyi bildigin icin ayni anda iki opsiyon sana gosterip, birisini secmen konusunda sana hangisi diye soruyorum. sen dusunup oyle karar vermeye basladin. eskiden bir tanesini veya ikisini de isteme durumu olustururdun ama simdi seceneklerden birisinin senin oldugunu biliyorsun
paylasim konusunda ise bir alemsin, henuz asama kaydetmedik. bunun en temel suclusu benim. sana herseyi bastan beri benim-senin-onun diye ogrettigim ve herkesin sinirlarinin oldugunu belirttigim icin simdi senin oldugun hicbirseyi baskasina vermiyorsun. oyle cocuk kiskancligi gibi degil bu, anneannene dolaplarini duzenlettirmemekten tut, bizim diye kadinin onune gec is yaptirtmamaya kadar giden bir durum. cocuklar oyuncaklarini istediklerinde sadece kucuk ve sana gore cicilerse oyuncaklarini veriyorsun. cici diyip bana bakis atip cocuga oyuncagi dokundurtuyorsun.
kum ve deniz olayindan nefret ediyorsun. kum sana deniz kenarinda ise dokunulmamasi gereken pis birsey gibi geliyor. yuzunu igrenme ifadesine burundurup, ayagini basmiyorsun. denizden ise feci sekilde korkuyorsun. korktugun soguk aslinda soguk brrr anneee diye yakardigin icin kendi haline biraktim. havuza ise klor nedeni ile simdilik sokmuyorum. kendim girsem ssokacagim ama benim de eski hizli gunllerim yok. eve cokk yorgun geldigim icin aksam havuza gitmeye mecalim kalmiyor.
bahce sulama cimenlerde kosma araba surme konusunda supersin. boyun muazzam uzadi sanirim 95cm i gectin. boyunun normalin cok ustunde olmasini icmis oldugun sut miktari ile iliskilendiriyoruz. dislerinin hepsinin cikmis olmasi da sanirim kalitsal ozelliklerine bagli bir durum. ama babanin demesine gore 2 yas ile buyume hizinda dusus olacakmis.

uyku duzeni denilen birsey olustu kendiliginden sende, yatagina gidip sutunu alip isik yansa bile gozunu birseyle kapatp (kendin) uyuyorsun. saatler gunun ritmine uygun olarak duzenli kayislar yapabiliyor ama sen uykun geldiginde neresi olursa olsun uyuyabilmek gibi bir rahatliga sahipsin...sagol oglum, tum varligin icin sagol seninle guzel hersey

mcks

Locations of visitors to this page Who links to me?