4 Eylül 2008 Perşembe

Doukan OTIT oldu (Orta kulak iltihabi)

kuzum benim anlamaliydim hasta oldugunu ama anlayamadim. 3 gece once kulagini parcalar gibi kasirken, dun yanagini opturmezken anlamaliydim. ama malasef dun aksama kadar OTIT oldugunu anlayamadim. zaten 1 ay once gecirmis oldugun hastalikta da biraz kulaginda kirmizilik ve hassasiyet gormustu Eda Hanim.

www.bebek.com'a gore:

ORTA KULAK İLTİHABI (Ottitis Media - OTİT)
Otit kulak zarının arka kısmının iltihaplanmasıdır. Çoğu zaman üst solunum yolları enfeksiyonları ile berabergörülür.Bebeklerde oldukça sık görülen bir hastalıktır. Östaki boruları kısa ve dar olduğundan bebeklerin kulak enfeksiyonlarına yakalanma olasılıkları çoktur. Bebeklerin bazıları sadece bir veya iki defa bu hastalığı geçirip bir daha yakalanmazken, bazıları hiç kulakiltihabı olmazlar Bazıları ise okul öncesi yıllarına kadar sık aralıklarla kulak iltihabı olurlar.

bu sebeple babanin calistigi o cok kalabalik hastaneye gittik. ne kadar cok insan var ve hepsi garip garip seni sevmek icin elini kolunu cekistirdiler. pes dedim ya, hastane burasi, yerde gokte oturdugun yetmiyormus gibi gel cocugun yuzunu sev. sevmek dokunmak degildir demek istiyorum.
neyse cok iyi bir kbb doktoru olan babanin arkadasini ziyaret ettik. kendisininde 1 yasinda cocugu oldugu icin gercekten cok sorun olmadan bitirdik hastane gezimizi. ardindan harbiyeye yuruduk ve oradan ben ise gittim.

simdi verilen tedaviyi takip edecegiz, ayin 10unda da Eda hanima gidip aylik rutin takibini yaptiracagiz. neredeyse 11 aylik olacaksin kuzum ve seninle artik daha kolay iletisim kuruyoruz. bu nedenle mutluyuz.

seni cok seven annecugun

Locations of visitors to this page Who links to me?