18 Temmuz 2008 Cuma

Dogukan 9.ayinda ne yer ne icer?

Sevgili Cokoprensim,

sut icmeye basladin, Pinar'in 6-12 ay sutu (vanilya veya muzlu) UHT teknolojisi ile uretiliyor ve ben sana iciriyorum

Uzun sureli yumurta denemelerim sonucunda 9.ay omlet hakkinda damak zevkinin olustuguna kani olup sana omlet yediriyorum

Ben ne yersem sende ondan yiyorsun (biz akdeniz mutfagini sevdigimiz icin sana da bunlari yedirmede sakinca gormuyorum)

Aklina ne gelirse onun corbasi olsun, corbalarindan iciyorsun

Kofteci oglum benim, kofteleri hapur hupur goturuyorsun

Tavuk ise muhtesem bisey ozellikle guzel pisirilirse ve kalca veya but kismi olursa

Sabah adam gibi kahvalti ediyorsun, oyle bulasik gibi mamalardan hic vermedim vermeyecegimde, sansli cocuksun

Asla onu bunu suna karistirmadim. tek tek ve puturlu yedin. damaginda o yuzden bircok seyi eziyorsun, ezmedigin birsey olursa disari cikartiyorsun, agzindan bir lokma varken diger lokmayi asla agzina almiyorsun. agzindan dusecek gibi birsey olursa hemen elini yumruk yapip, tersi ile agzina dusmek uzere olan seyi tikistiriyorsun, eger elin musait degilse kolun bu ise yariyor, sonra kolunu ve elini yaliyorsun:)

asla pesinden yemek ye diye kosmadim, kosmam da, canin isterse zaten adam gibi yemek yiyorsun yeterki agzina tikistirmayalim, sofra gibi sofra olsun, oyle yerde gokte yemek yemeyi asla kabul etmiyorsun. ozellikle arabanda asla yemek yemiyorsun. tasinabilir mothercareden canta seklinde alti yastikli ve sandalyeye sabitlenen mama koltugu aldim. bu soruna kesin cozum buldum.

organik, UHT vs gibi seylerle kafamizi karistirmiyoruz, cunku biliyoruz ki genlerimiz eger guclu ise hepsi ile basa cikacaktir, yeterki cok abur cubur yemeyelim, yemek dusmani olmayalim

su mutlaka iciyorsun, bu sicakta su icmeden olur mu, likir likir hemde

armut, erik, nektarin, şeftali dişliyorsun. 1 kucuk armutu elinde tutup disleyerek yeme gucun var.

anne sutu devam tum bunlarin yaninda geldigi kadar sut iciyorsun, asla ekstra bir cabam olmadi, rezene, irmik vs ama bol su kesinlikle ise yariyor.

ileride aklina gelip sorarsan diye yazdim, :)

mucuks

Locations of visitors to this page Who links to me?