15 Haziran 2008 Pazar

oglumu sevmek

Gecen sene bu zamanlar senin nasil birsey olacagini dusunmekten kendimi alamazken, simdi anliyorum ki sen benim ruyama giren (hamile kalmadan birkac ay once) cocuksun. ustumu ort anne diyen sevimli yaramazsin. benim ruyamdaki bebek sarisin bir erkekti ve sen dogdugunda koyu renk saclarinla bu ruyadaki bebege hic benzemiyordun. ama simdi kesinlikle sen o bebeksin. hep merak ederim, acaba bebekler ailelerini secerek mi geliyorlar diye, (kasttetigim, ruhlari). acaba sen bana bir mesaj mi gondermistin, annecigim benim senin hayallerindeki yavru diye.
25li yaslarimi atlattiktan sonra 30umda bir bebegim olsun diyordum ve Allah seni bize gonderdi. bu nedenle sen onun kocaman bir lutfusun. buyuyorsun, 8 ayi gectik, gittikce yaramaz oluyorsun. emeklemeden yuruyeceksin. yeterki seni tutup yurutelim. sokakta gordugun herkese gulumseyeceksin, hatta ellerini bile tutabilirsin, dusun bu kadar saf bir yurege sahipsin. guldugun zaman gozlerinin isiltisi ayri oluyor bebegim. benimle oyun oynamaktan, sana sarki soylememden ve bana tempo tutmaktan hoslaniyorsun. bu ara biraz her istedigini aglayarak yaptirmaya calissan da, eminim hersey yoluna girecektir.

seninle soyle bir diyalogumuz var, ben sana evde en fazla HAYIR kelimesini kullanan kisiyim; ortulerimizi cekersen benden kocaman HAYIR O BENIM cumlesi duyuyorsun. bugun amcan bu cocuga cok hayir diyorsunuz dedi, bende ayirt etmeden heryerde ayni seyi yaparsam ancak diyalogumun guvenilir olabilecegini anlattim. eger oyuncagin ile oynuyorsan EVET O SENIN cumlesi de cok sık agzimdan cikiyor. yani SENIN ve BENIM olan seyler var bu hayatta ve onları korumak zorundayiz.
guvenilir olma konusunda bir diger stratejim, bu son dedigim yemek lokmasinin ardindan bir daha asla bir lokma daha agzina sıkıstırmıyorum. bunu asla bozmadim. eger bu son diyip ardindan 5 lokma daha sıkıstırırsam guvenilirligim kalmaz. yani sen annenin agzindan cikan herseyin dogruluguna zamanla inanacaksin. acikcasi beyaz yalanlar soylemek niyetinde de degilim. bu seni de beni de cok rahat ettirecek.
seni seviyorum bebegim

muccuks

Locations of visitors to this page Who links to me?