24 Mayıs 2008 Cumartesi

Kırpık Ogulcum

Sevgilim Kırpıkcım,

Baban seni ucundan azicik derken kırptı. Erkek adam oldugun ortaya cıktı ama su yanlarindaki luleler sana ayri bir hava katiyormus onu anladim. Kuzum, canım cok mu sıkıntılısın, yoksa benim sıkıntılarım sana mı yansıyor. Bazen soyle bir bakiyorum etrafima, cok ciddi olmayan isler yapmak mi lazim. İnsan hayata bir kere geliyor...ama ben isimide cok seviyorum. varsin olsun sabahin 6sinda hucrelerimi beslemeye gideyim. onlari oldurmeden oldurmeyi seceyim. birseyler bulmaya, anlamaya calisayim. daginik labi daginik birakan lab arkadaslarima hafifce kizip, kendi kendime haftasonu temizligi yapayim. ve sen evde kal, gonlum sende kalsin. aklim sende ve babanda kalsin. yarim yamalak islerden cok sıkıldım kuzu. herkesin memnun olmasi icin memnuniyetsiz gorunmelerinden de sıkıldım. elimden gelen budur demek istiyorum. kisacasi isyanlardayim kuzu.

Kuzum, geceleri cabuk uyanmaya basladin acaba hava sıcak oldugu icin daha mı sık susuyorsun? yoksa diger disler mi geliyor? bugun parklarda annen kagitlari ile ineklerken sen orman alti keyfindeydin. ancak tam sen dedenin kucaginda tost kemirirken, karga bey arabanin uzerini pisletti, allahtan arabanda degildin, cunku heryeri arabanin kus pisligi oldu.

sevgili kuzu, seni cok seviyorumm

muccuks

Locations of visitors to this page Who links to me?