21 Mart 2008 Cuma

bir annenin dogusu

evet canim oglum bugun annecugunun dogumgunu ve sen benim icin bu sene en buyuk hediyesin. boyle bir duygu olabilecegini birazcik kestirebilseydim emin ol cok daha erken anne olmayi isterdim. babanda ayni sekilde dusunuyor sanirim.

ancak ekonomik sartlarin yerine gelmesi, is-guc paradigmalarinin biraz olsun istenilen cizgiye cekilmesi ve birazda sans; bu sene dogumgunumun seninle cok keyifli gecmesine neden oldu.

yani anne olarak seninle 10 ekimde doguyorum, benim annemde anne olarak bugun doguyor. en guzeli annemin ve elbette babamin seninle birsuru vakit gecirebilmeleri, bu cok buyuk bir sans. iyi ki varlar, iyi ki varsin ve babacugun iyi ki var...

Baban demisken, baban muhtesem bir adam. akilli, becerikli bir es olmasinin yani sira altin bir kalbi var. umarim bircok ozelligin ona cekmistir. dun Sema teyze icin muhtesem birsey yapip bu bozulan saglik sisteminde ilac bulabilmeyi basardi. Allah onune getirsin tum iyilikleri dedim...

seni ve babacugunu cok seviyorum

muccuks

Locations of visitors to this page Who links to me?