3 Mart 2008 Pazartesi

5.aya dogru

uff zaman ne kadar hizla geciyor..muazzam, anlatilamaz, bir gece oluyor bir gunduz ve senin nasil buyudugunu izlemekte gucluk cekiyorum, yetisemiyorum....

saglikli olman en buyuk dilegim. bu ay anlama, anlatma yetilerin artti. beni sasirtiyorsun vermis oldugun tepkilerle. sana soyledigim sarkilara daha anlamli katilmaya, sohbetlerimize evet evet sohbetlerimize daha farkli ciglik ve seslerle katilmaya basladin. seninle dogdugundan beri duzenli olarak sohbet ediyoruz. bana mimiklerle verdigin cevaplara, sesli nidalar daha sonra da cigliklar karisti. inan ozellikle sabah ikimiz evde tek basinayken gecirdigimiz zaman hergunun en guzel baslangic noktasi.

akilli uslu oglum derken, seni biraz simartmakta oldugumuzu farkettim. sana simdi desem ki tuketim toplumunun bir parcasi olma, ama anne bebekligimden beri tuketmeye alistirdiniz diyebilirsin. cunku her alisveris bir sen demek. senin maman, senin sutun, senin ustun basin...hersey sana dair, fotograflarda bile kendi gulusumuzden ote seninkini gormeye cabaliyoruz. annelik-babalik anlatilamayacak kadar degisik bir yasam tarzi.

birtanem sana sonunda jumperoo nu aldik ve cok da kolay amerikadan getirtebildik. 20gunde cok ucuz sayilabilecek bir kargo ile evimize kadar geldi. baslangicta biraz garipsesen ve cabuk yorulsanda sanirim cok yakin bir zaman diliminde vazgecemedigin oyuncaklarindan olacak.

gectigimiz hafta deden sana ilk oynayabilecegin duzeyde olan sari spor arabani aldi:) darisi gercegine diyebilirsin, belki de okurken sari spor bir araban olmus olabilir ya da okudugun donemde trafik hala cok kesmekes ise anne napiyim spor arabayi diyebilirsin.

penguenli disligin deden ve anneannenin diger hediyesi. gap ucuzlugu ise 4.ayinda sana 1 ve 2 yasina dair birsuru kislik kiyafet kazandirdi...iste boyle canim...

seni cok cok seviyorum

muccuks

Locations of visitors to this page Who links to me?