17 Kasım 2007 Cumartesi

40 cikarma merasimi

yarin 40in cikiyor ve merasim yapacagiz. banyomuza tuz, tas, yumurta supurge copu atacaklar. ve sen buyuk bebek olma yolunda bir adim daha atacaksin

oglum deden ve anneannene buyuyunce sahip cik ve ozen goster. onlar sana oylesine ozen gosteriyorlar ki bu konuyu kiskanmamak elde degil.

dun babacin, buyuk amcan hakkus, deden, babaannen ile cihangir dedenin kiz kardesi gonul halayi gormeye ankaraya gittiler. gece gec geldiler. dun seninle ilkkez su ya gittik, orada hep uyudun, acaba bu sene mezun olur muyum birtanem? insallah.

sonra arabamizin kirilan camini degistirdik. allah korudu bizi birtanem. ya arabamiz calinsa idi napardik? benim elim ayagim su anda o araba

sonra ilkkez banyonu ben yaptirdim ve seni emzirdim. sonra da beraberce uyuduk. muhtesem bir duygu oyle neseli uyandin ki, artik bilincli guluyorsun

muccuks bi danem mucuks iyiki varsin

Locations of visitors to this page Who links to me?